Göra egen mandelmjölk

 

I dag förstår jag precis vad Piggelina menar här – har varit så hurtig att det låter skrattretande präktigt redan i mitt eget huvud. Yoga, intervaller, långpromenad, granola… och egen mandelmjölk.

Det sista är så galet enkelt så om du inte redan har gjort det – do it. I klippet ovan får du veta exakt allt du behöver inom loppet av en och en halv minut. Det är gott, det är nyttigt, det är kul att göra sin egen mat.

Testa!

11 reaktioner på ”Göra egen mandelmjölk

  1. Hej!

    Jag testade att göra denna i helgen och det gick superbra!
    Jag använde 2 dl mandlar att göra mjölk på, det ”gojsiga” som blev över använde jag till ditt RAW-kladdkaka receptet som du la upp för någon vecka sedan.
    Perfekt kombo och inget som går till spillo :)

    Tack för en superbra blogg med en vettig relation till hälsa!

    Gilla

Säg nåt!