Jag tror att hon älskar

Hej kompisar! Jag tog visst långledigt från bloggen. Och internet, i alla fall lite typ så där. Det har blivit dags för mig att byta plattform och börja blogga på en annan plats och från och med i morgon hittar du mig hos Healthy Living! Det kommer att bli suveränt. Kändes alldeles perfekt att ha lite skrivvila inför det.

En annan grej som händer i morgon är att min semester tar slut. Jag går in i en arbetsvecka med en helt fantastiskt känsla: igår var jag på bröllop och det var så satans härligt att jag inte kan förklara med ord. Kärlek är det finaste som finns va! Och kompisar. Och dansgolv! De tre bara.

Den överjordiskt vackra bruden heter Älskar, älskar inte förstås. Jag tror att hon älskar!

buns_low bakelse_low lovar_low

 

Säg nåt!

