Löparresa till Alperna – 500 kronor i rabatt via mig!

Det här inlägget är skrivet i samarbete med STS Alpresor.

STSAlpresor_banner250_minatraningstightsKära vårrusare och andra! Har ni sett att Träningsglädje och Snabba Fötter ska till Alperna för att coacha löparäventyr i augusti? En vecka med löpskolning, tuffa backpass (så klart! Det är ju Alperna!) och distanslöpning i fantastisk miljö. Vet du vad det bästa är? Du kan hänga med! Via mig får du dessutom 500 kronor i rabatt när du anmäler dig. Fint va?

Hur snabb eller uthållig du är spelar inte minsta roll, det enda du behöver kunna är att springa. På ditt sätt. Träningen indelas gruppvis efter tempo och distans. Tröttnar du på löpningen för en stund finns inspirerande föreläsningar samt yoga, styrketräning och annat kul som omväxling. Och allvarligt, vem vill inte hänga med Sara i en veckas tid?

Resan kostar 8 995 kronor (8 495 via mig!) per person (plus flygtillägg, säkerhetsavgift och transfer, prata med arrangören för slutpris) och i priset ingår flyg, boende sju nätter på Ski Lodge Reineke (del i dubbelrum), frukostbuffé sju dagar, sex stycken trerätters middagar (bara en sån sak! TRE rätter varje dag!), träningspass och föreläsningar. Dessutom får du en goodiebag med produkter från Salomon, Craft, med flera. Mer info hittar du här, hos STS som arrangerar. Resan pågår 17-24 augusti.

För att boka ringer du 0771-20 20 20 och anger koden Mina träningstajts. Då får du 500 kronor i rabatt.

Undrar du något – hojta! Annars, bara kör! Det kommer att bli fantastiskt ju.

Och jepp, jag får betalt om någon av er anmäler sig. Har ni frågor om det så shoot! Här pratar vi om allt.

9 reaktioner på ”Löparresa till Alperna – 500 kronor i rabatt via mig!

Säg nåt!