29 reaktioner på ”Har ni vårrusat i veckan?

  1. Lite sent nu. Har varit sjuk i veckan men var med hjälp av ipren och alvedon med i Varvstafetten här i Göteborg och sprang på en bra tid. Var så himla nöjd med mitt härliga lag :). Alltså blev det tappra 3,8 km för mig.

    Gilla

  2. Japp men inte så mkt osm jag tänkt. Valde vila idag istället för löpning. Känns helt rätt. Men 12 km blev det denna vecka.

    Gilla

  3. 4 km denna vecka, sen sa foten (och senare också fysioterapeuten) ifrån och jag har nu springförbud på obestämd tid, så nu cyklar jag istället!

    Gilla

  4. Nope! Men tränat en hel del annat och vilat när halsen började killa. Nu har den slutat, hurra! Den här veckan ska det väl kunna bli någon sväng någonstans även om jag fortfarande inte förstår hur man ”får in” löpningen när det finns så mycket annat kul att göra hela tiden :-)

    Gilla

      1. Tack du! Vårrus är ett ord som rätt väl motsvarar hur min vår brukar se ut – tycker man blir så galet sugen på att dra ut och springa och andas in våren som smäller igång över en dag eller två här uppe i norr. Igår slog träden ut till exempel – NJUTNING!

        Gilla

Säg nåt!