Tillbaka till #formtopp13!

Välkommen du tjugoförsta vecka!

Förra veckan insåg jag att vi var halvvägs genom maj utan att jag hade fattat någonting. Det är ju min absoluta favvomånad! Min månad, så majflicka jag är. Men nu bara susar den förbi.

Den här veckan har jag längtat till länge. Äntligen yoga games! Tre dagar i Göteborg, alldeles på egen hand. Jag och min alldeles för lyxiga matta. När jag bokade eventet hade jag tänkt hinna bli värsta yogin vid det här laget. Det har jag inte. Jag har knappt yogat alls. Det spelar dock ingen roll om jag får svårt att hänga med. Yoga games ska bli fantastiskt kul i vilket fall.

Fram till dess är mitt fokus att piggna till. Förra veckan var minst sagt trög. Köpenhamn och kärlek har dock fyllt mig med energi igen och jag återgår till verklighet, formtopp och fantastisk vår. Inleder faktiskt veckan med lunch i sällskap av två äkta vårrusare. Mer om det senare!

Vilket är ditt fokus för vecks 21?

15 reaktioner på ”Tillbaka till #formtopp13!

  1. Jäkla iPhone…. ;-)
    Jo som jag skrev. Jag kommer fokusera på träningen då förra veckan var en hemsk jobbvecka med sena kvällar och trötthet. Fick boka av ett pass efter det andra. Inte kul! Men nu inledde jag veckan med ett 9km pass från jobbet och hem igår. Sömnen måste jag också tänka på. Maten får bara vara då det är två kalas denna vecka! :-)

    Kram T

    Gilla

  2. Jag ser massor fram emot helgens yoga. Lördag och söndag för min del. Jag har massor med inflammationer i kroppen just nu så vi får se hur det går. Vi ses där!

    Gilla

  3. Mitt fokus ligger på att hålla i matflytet -sockerfri i 14 dagar imorgon och fortsätter på det spåret, samt på promenader, gym och cykelturer pga springförbud. Imorgon blir det en sväng till badhuset för 1000 m simning som lite träningsvariation.

    Gilla

      1. Tack! Kanske man måste jobba med det här hela livet, vi som lätt faller dit. Du körde ju en månad här tidigare som jag tyckte var väldigt inspirerande, så jag vet ju att du kan!

        Gilla

      2. Tack snälla! Nu har jag allt klarat mig hela veckan utan att ens tänka på det – jag har helt enkelt varit sysselsatt. För mig hänger det klart samman med uttråkning och oro. Ond cirkel. Eller god, om jag mår bra och äter bra! Det senare är ju en bättre tanke att fokusera på.

        Gilla

  4. TACK fina du för lunchsällskapet idag :) Gott, trevligt och soligt – Vads mer kan man önska?!

    Mitt fokus denna vecka ligger fört och främst i att bli frisk och hitta energin igen, efter det ska det laddas inför Vårruset så det sjunger om det…

    Gilla

  5. Fokus v 21 är att överleva! Mina planer på att träna och ta det lugnt går inte alls hand i hand med makens eller barnens den här veckan… Bökigt när övriga familjen också har saker i sina kalendrar! :-)

    Gilla

Säg nåt!

