Köpfriheten går bra, som ni förstår

jeannamracket

Vet ni vad jag gjorde när vi hade spelat tennis i dag? När jag tänkte fortsätta fånga dagsljuset på promenad. Med en latte, alla promenader blir ännu extra trevliga av en varm latte i kall hand.

Jo:

Jag gick hem, bytte till torra kläder, bryggde kaffe, värmde mjölk, fyllde en termosmugg OCH KÄNDE MIG SÅ SJUKT PRÄKTIGT ATT JAG KNAPPT VET VAD. Fnissade högt åt mig själv när jag gick ut. Passerade favvofiket och ba hej hej…

Gud, vem har jag blivit?

En vuxen person..?

Nja. På den punkten ska jag måhända inte ska ropa hej än… Men köpfriheten går bra, som ni förstår. Hå, hå.

Vad gör du i dag? Ska du på något extra roligt i kväll?
pampas

9 reaktioner på ”Köpfriheten går bra, som ni förstår

  1. Ja men ellerhur! Tack för tipset, jag har tänkt på det förut men aldrig tagit tag i det! Känns lite roligare att göra när man vet att det är fler som kämpar mot samma sak!
    Helgen har gått bra! Så jag är nöjd! Tur att hemmakaffet smakade nästan lika bra som köpekaffet! Tack för initiativet!

    Gilla

Säg nåt!