Träningsglädje podcastar om hälsa

20130425-114804.jpg

Ursäkta mig, men nämnde Träningsglädje just mig i sin första podcast?! Okej, jag dör lite. Så stolt! Och mycket träffad av resonemanget i podcast två, om (o)sexiga träningsbloggar. Grafisk profil nästa? Och kanske plocka fram den där kameran… Lyssna, du hälsobloggare! Här finns en viktig poäng för oss att arbeta med. Om vi vill räknas framöver.

Gillar att poddarna växer! Är själv lite sugen, men siktar på att få till fler vlogs för nu. Att vara två som diskuterar hälsofrågor är en dröm jag har. Kanske dyker den perfekta partnern upp på sikt. Sara sprider hur som helst glädje som vanligt och har dessutom genomgående bra ljud. Jag lyssnade på ett bullrigt flygplan så jag vet vad jag säger. Heja Sara, du är GRYM!

Har ni lyssnat?

11 reaktioner på ”Träningsglädje podcastar om hälsa

    1. Nämen har du blivit med smartphone nu! Härligt. Hur känns det? Jamen typ radioshow, fast alla kan göra! Mycket bra grej för oss som inte kan ta en promenad utan underhållning utan att få spel.

      Gilla

    1. Det ekar lite och i första avsnittet dunsar det i micken ibland, men det stör överhuvudtaget inte. Alls. Att ljudnivån är jämn och normal i förhållande till annat man hör i sina lurar är alldeles tillräckligt perfekt. Och det är det.

      Och tack! Bästa komplimangen, haha.

      Gilla

Säg nåt!