Första dygnet på luffen

   
   

Hej babes! I morse vaknade jag i Exeter, som jag knappt ens hade hört talas om tidigare. Igår pubbade vi i en urgullig hamn och jag åt lasagne med getost. Bra grej! Jag som är så skeptisk till brittisk mat har hittills fått kapitulera.

Tågluffens första stopp gjorde vi i Salisbury och Stonehenge, som du ser överst i bild. Dessa mytiska stenar som ingen vet hur, av vem eller varför de kommit dit. För så där 5 000 år sen. Väldigt fascinerande! Tyckte att hela platsen vibrerade. Har aldrig funderat på att åka dit tidigare, men nu är jag glad att vi gjorde det. Rekommenderas om du gillar natur och sånt! Trots många andra turister var det inte heller särskilt trångt och allt fungerade extremt bra. 

I dag är vi i Plymouth, det regnar och vi bor på ett supermysigt B&B i hamnen. Magnus synkar lyckligt sin nya Apple watch och jag funderar på om jag ska inspireras eller inte. Prylar är kul! 

Tror att Plymouth har hög potential. Dagens utsikt: Plymouth Grand Parade.

Hoppas att du också har en fin tisdag!

 

10 reaktioner på ”Första dygnet på luffen

Säg nåt!

