Drömpåsken

IMG_3039

Hej gullfrön! Nu tror ni väl kanske att jag helt har FÖRGÅTTS av min egen ilska, med tanke på förra inlägget. Men se inte alls. Du som följer mig på Instagram vet att jag istället har haft det sjukt blissy-busy med äggpromenad (tipspromenad genom Grums där en vinner ÄGG), skogsluft i Värmland och påsk på Yasuragi (kanske säga lite mer om det senare eller?). En himla drömpåsk var vad det var.

Givtevis har jag ockå rockat loss på gymmet – det går så himla bra nu. Älsk på Stronglifts och på knäböj som gått från hatkärlek till ren romans. Nästan snusk. När jag gör sista repsen längtar jag till nästa pass. Så länge jag får stå i det där safetyracket är rädslan som bortblåst och jag lägger på och lägger på. Nu har jag bara några kilon kvar till mitt gamla pb. Det ska jag bränna förbi. Hejråååå.

Hur var DIN påsk nu då?

IMG_3043 IMG_2974

15 reaktioner på ”Drömpåsken

  1. Åh, det var en fin påsk i år. Jag har varit hemma och hängt med min familj, och träffat kompisar som trots att jag inte får åka en meter skidor som det är nu ordnade så jag fick komma till fjälls och njuta av utsikt och fjälluft. Sedan fick jag rödvin också. Inte på fjället men hos min kompis. Fjäll alltså, vilken himla bra grej. Och familj. Och vänner. Och egentid.

    Liked by 1 person

  2. Så underbart!!
    jag står också i säkerhetsracken nu när vikterna är så där -”oh hjälp, jag är inte helt hundra på att jag kommer upp igen” -tunga. Det känns tryggt och gör mig stark. låt gå. Alla sätt är bra utom dom dåliga. Jag anser inte säkerhet vara något dåligt :)
    Mysig påsk hörru. Väldigt avundsjuk (med glimt i ögat) på både äggpromenad och Yasuragi. Puss på dig

    Gilla

Säg nåt!

