Ny vecka, ny start!



Hej ni gulliga! Hoppas att din måndag började bra?

Trötta ögon här, men åh så varm och mjuk jag är inuti! Den här helgen kom som en välsignelse. Men mer om det senare! Nu kastar vi oss in i den nya veckan…

…som jag börjar annorlunda mot hur jag brukar. Ingen måndagsmorgonträning, Stronglifts får vänta eftersom vi kom hem först vid 01 i natt. Sömn är alltid prio! När den funkar, då funkar träningen, men sover jag för lite blir jag snabbt sliten. I kväll ska vi på Konsumentsföreningens vårseminarium om trender och vetenskap när det gäller mat, näring och kosttillskott. Som gjort för mig!

Därefter fortsätter veckan med Stronglifts som grund, tre nya pass med nya vikter, och säkert en del yoga i mina nya, underbara Lululemons, yeeeey! Att shopping kan göra en så lycklig alltså. Värt!

Vad är ditt fokus för veckan?

5 reaktioner på ”Ny vecka, ny start!

  1. Kul att du verkar ha haft det bra i London! Jag har varit där ganska många gånger, men aldrig blivit förtjust i den staden. Har liksom inte hittat stadens själ eller funnit någon ro där. Tycker mest att den är stor, stressig och opersonlig. Har jag missat något?

    Gilla

Säg nåt!

