Hälsosam Londonhelg

Du som följer mig på Instagram har kanske redan full koll på min Londonhelg. Annars kommer några snapshots här! 

Numera åker vi till London några gånger per år ungefär. Det skulle vara roligt att sätta ihop en liten Londonguide tänker jag. Om någon skulle vara intresserad av det?





12 reaktioner på ”Hälsosam Londonhelg

      1. Ja! Jag hoppas få upp min Londonguide här i helgen, men jag vill verkligen tipsa om Triyoga som finns på tre ställen. Jättesmidigt och trevligt, det i Soho har ett bra kafé också. Var på en jättebra ashtangaklass där. De har hot också. Jag var också på Jivamukti Yoga London, det måste du testa! Den upplevelsen bär jag med dig. De har en superbra app där du kan boka och betala i förväg. Nästa gång vill jag gärna testa hot yoga, gärna här http://hotbikramyoga.co.uk men de hade lite strikta regler. Går nog bra om en kontaktar dem först bara.

        Gilla

  1. Väldigt gärna en London guide! Har precis hittat din blogg (via tips från Sara ”träningsglädje”) och efter att ha scrollat igenom dina bilder och lite inlägg så är jag övertygad om att din guide skulle falla mig i smaken 😉

    Gilla

  2. Ja till guide! Igår bestämde jag och en kompis att vi ska dit till sommaren, och jag som bara varit där en gång tidigare tar gärna emot tips. Shoot!

    Gilla

    1. Ja det har du verkligen! Men håller med, nya tips är liksom alltid kul. Tack Paula, vi hat det åsum. Fast nu vill jag mest att de andra ska vakna så att jag får ääääta! Ska bli kul att läsa om BBC när jag kommer hem!

      Gilla

Säg nåt!

