Ostron



Freeeedag!!! Kan ni fatta? Jag kan knappt. Vad händer med tiden just nu?! Jag hinner inte med! Fy sjutton vad det blir mastigt på jobbet när en är sjuk några dagar. Den här veckan har känts som en himla virvelvind, dagarna har rusat och jag har liksom helt glömt tänka på Livet eller så. Nåja, jag har tryckt senaste säsongen av House of Cards i och för sig…

Nu är hur som helst jag och min trötta hjärna och ni vet lite så där halvöppna mun på Arlanda. LDN baby! Det enda jag har packat är mitt Oystercard, en fin liten klänning, läppstift och två par teekitajts. Ja, ok, lite nötter och barer åkte med så klart, ifall jag inte hinner bunkra på Whole foods i tid. Nam, nam, nu kör vi!

Vad händer i helgen hos dig?
2 reaktioner på ”Ostron

  1. Vad himla kul med London! Njut! Jag ska plugga, plugga och plugga. Jag är värdelös på att fokusera för tillfället så jag hoppas jag får saker gjort. Men jag ska träffa en kompis imorgon kväll och troligen få skratta och prata både viktigheter och oviktigheter så det blir som en liten belöning.

    Gilla

Säg nåt!

