Inte så mycket carpe diem

Så här får en ju inte säga nu för tiden, men alltså jag vill bara att de här två närmaste dagarna ska gå! För i morgon kväll lyfter vi mot London. Jag ska äta gott, fnissa mycket, besöka Jivamukti London och nervöst hålla tummarna för en restplats på random workshop med Kathryn Budig som besöker stan. Igår ringde yogastället och sa att de hade en plats till fredagskvällens workshop. Men jag hinner inte dit :/

Håll tummarna för mig, kan ni?

Har du något framför dig som du längtar till?
magnus-london

IMG_0491

barbecoa

china-town-london

24 reaktioner på ”Inte så mycket carpe diem

  1. Londontips: Luluemon-shoppen har yogapass varje söndagmorgon, gratis! Och till helgen är det st patricks så kommer nog vara parader osv på stan. Trevlig resa!

    Gilla

  2. Jag längtar till jag kommer hem till mina barn och min man. Alltså, det betyder ju i sin tur tyvärr att jag måste lämna Idre, det ser jag inte fram emot. Varför bor vi inte lite högre upp i landet?

    Gilla

  3. Jag håller alla tummar och tår, samtidigt som jag önskar er en fin resa till London <3
    Själv ser jag fram emot slalomåkning i helgen. Som jag längtar!

    Gilla

  4. Håller både tummar och tår!
    Ja, vad längtar jag till? Faktiskt så långt fram som till juni och vår Kroatienresa. Längtar till avbrottet, tillsammans med de två jag tycker mest om i hela världen!

    Gilla

  5. Känner så igen det där, tror det är viktigt att ha något atts e fram emot. det är ju det som gör att man ”står ut” med en ibland alldeles för enformig vardag. Själv ser jag fram emot lördag med inslag av skräckblandad förtjusning. Ska åka till Marocko på löparresa med team nordic trail. Ska ju såklart bli hur kul som helst men samtidigt första gången jag reser själv utan familjen. Så lite pirrigt är det, resfebern har gett sig till känna tidigare än vanligt. Men ska bli så häftigt också! :) Hoppas du har det toppen i London! Har du varit där mycket? :)

    Gilla

      1. Japp, åker till sthlm idag, flyger imorgon! Tack, försöker intala mig själv det när jag blir nervig :)
        Bästa sättet att resa ihop, en gör det en själv tycker om. Var i London när jag var typ 10 o gillade inte alls men kanske borde ge det en chans till? Är ju lite närmare än new york liksom. ;)

        Gilla

      2. Ens preferenser blir ju lite annorlunda med åren också så testa London igen du, det tycker jag! Det roliga med din resa är ju att det är den första av mååånga. Utan familjen alltså. Känner du någon som ska med?

        Gilla

  6. Att ta sig igenom de närmsta dagarna utan mental härdsmälta. Vab av 8åring och sjuk make(40år men väldigt liten just nu). Även liten men hon har inte vett att inse att hon är sjuk… Därav risken för att sinnet inte är i behåll om ett par dagar

    Gilla

  7. Förutom den stundande våren längtar jag efter vår bebis. Och att nedervåningen ska bli färdig så att jag orkar inreda lite innan kroppen blir alltför tung och otymplig :) Jag kräver inte så mycket just nu! ;)

    Gilla

Säg nåt!

