Om du undrar vad jag gör i dag

healthy-chocolate-mousse

Om ni undrar vad jag gör i dag är det ungefär det här:

  • Yoga. Testade hollow back (fast på huvudet, inte underarmarna herre gud. Jag är väl inte hulken heller!) för första gången i mitt liv – se nedan! Ska inte skoja mer med min kille för bilden. Han gör så gott han kan när jag kommer och tjatar om att han ska agera fotograf. Men mitt huvud kom tyvärr inte med på grund av stol. Dock tillräckligt för att jag skulle se att jag tippar hakan väl mycket neråt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen – att filma och fota sig när en tränar eller övar på något är the shit! Då kan en snabbt rätta till knasigheter. Obs gäller även övriga livet, efter bara träning. Typ föreläsningar.
    hollow-back
  • Testar godsaker ur den fantastiska Fanny Roethlisbergers nya bok. Med bara chokladrecept. Ja, bara choklad. Jag vet. Du älskar choklad. Jag också. Du hittar boken här. Driftiga kvinna! Först ut för test är en Creamy, dreamy chocolate almond mousse. Du ser den överst i det här inlägget. Återkommer givetvis med utlåtande efter kvällens middag!
  • Äter massa, massa godis. Det gör jag alltid på helgerna. Ibland sånt som är helnyttigt, ibland mindre nyttigt, ibland inte nyttigt alls. Just den här helgen är jag mest sugen på grejer som inte bara gör gott för själen utan kroppen också. Det finns mycket sånt. Som äpplechips, torkad mango, mörk choklad och Renée Voltaires nya kolor som typ alla snackar om. Det är rätt härligt tycker jag. Att det finns så många goa grejer som dessutom innehåller fibrer, vitaminer, antioxidanter OCH träningsenergi.

Äter du något extra gott i dag?

helggodis

fredagsgodis

16 reaktioner på ”Om du undrar vad jag gör i dag

  1. Jag orkar inte riktigt laga mat idag, men kommer snart äta chips. När jag orkat gå in i köket och hämta dom med andra ord haha. Så sjukt trött i huvudet! Hoppas ni får en härlig middag, du är ju iallafall sjukt lördagssnygg såg jag ju minsann på instagram!

    Gilla

Säg nåt!

