Juicy

rödbetsjuice
Sedan i julas har jag börjat varenda dag med att juica. Nästan alltid samma kombo sedan jag upptäckte den i januari – rödbetor, äpple och lime. Just nu är rödbetorna i affären större så jag använder två stycken plus ett halvt äpple. Otroligt gott, en motivator för att kliva upp! Och ett bra sätt att få i sig grönt även till frukosten. Längst ner kan du se min vlogg om hur jag juicar!

I dag ska jag ha en magiskt effektiv dag. Inget ska få komma emellan mig och min att göra-lista ;=) Eller jo, jag klämmer in massage också. För min arma skuldra. Som belöning för min effektiva dag ska jag få gå hem tidigt och skypedejta Vevve, alltid lika härligt. Jag är så glad att jag har ett flexibelt jobb, där jag kan påverka start- och sluttiden själv.

Ska du göra något särskilt kul eller bra i dag?

8 reaktioner på ”Juicy

  1. Jag gillar färgen, men får så ont i magen när jag juicer rödbeta :-( Min favvo är gröna äpplen, citron o ingefära. Starkt o surt som tusan, men får en att vakna till rejält, hehe…

    Gilla

  2. Orkar inte vad gott det låter! Ikväll har jag yoga, och efter det tänkte jag köra pass nummer två på Stronglifts. Ska bli spännande att se hur jag klarar av denna overhead press hehe.

    Gilla

Säg nåt!

