Tack Arla för ekokeso

ekologisk-keso

Det var längesen jag åt keso och jag blev så glatt överraskad när jag hittade en ekovariant i kyldisken! Daglivs sålde dessutom de små paketen för 12 spänn, vilket är flera kronor billigare per kilo än den vanliga. Nu tror jag att det var nåt slags kunderbjudande, men ändå.

Jag bunkrade upp och fyllde kylen, eftersom jag har återgått till en gammal favvo: havregrynsgröt med keso. Påmindes efter en kommentar på det här inlägget med samlad, god gröt. Tack Cicci!

Och tack Arla för ekokeso! Gott som gör gott, som det heter.

5 reaktioner på ”Tack Arla för ekokeso

Säg nåt!

