En helt bakvänd dag

reversed-warrior

I dag har jag haft en sådan där ovanlig dag när energin liksom växer efter hand. På förmiddagen trodde jag nästan att jag skulle bli sjuk – så trött och trög och blahaig.

Gömde mig i ett litet rum och vips, på eftermiddagen var energin tillbaka. Gick hem, bytte till mina sjukt snygga yogapants från Teeki och njöt i fulla drag på mattan. Inte ett dugg sjuk. Men återigen högst medveten om att jag behöver tyst tid. Kunna stänga dörren om mig ibland, jobba i fred utan att bli avbruten eller att avbryta andra.

Jag är glad att jag lär mig det där allt mer. Efter en bakvänd dag passade en reversed warrior rätt bra tycker jag ;=)

Vad var bäst med din måndag?

13 reaktioner på ”En helt bakvänd dag

  1. Min måndag var helt upp och ner från att jag vaknade imorse… tills jag vände upp och ner på mig själv på yogamattan. Efter några andetag med tårna i luften, vändes världen rätt igen och jag njuter av en bättre måndagskväll!

    Gilla

Säg nåt!

