Avsluta med champagne, börja med sovmorgon

IMG_2189
Hej måndag och hej ni! Jag började den här veckan med en hemskt välförtjänt sovmorgon efter ruggigt skön natt. Faktum är att jag ville gå och lägga mig vid 18 igår. Alltså det hade gått, jag lovar. Tror inte att jag hade vaknat särskilt tidigt heller. När mannen föreslog att vi skulle gå till Tennstopet i vårt gamla hus och äta middag sa jag ungefär: hahaha. Benen var så trötta att jag knappt fick dem över soffkanten. Sedan insåg jag att lite skirat smör nog kunde behövas efter helgens nio yogaklasser – och när min favoritbartender bjöd på ett glas champagne kändes det som ett rätt bra val. Avsluta med glans!

Ungefär lika haha kände jag när vi bokade tennis till i kväll, jag visste ju att benen skulle darra efter helgen. Men det gick fint, min bästa tennistimme hittills. Det går framåt! Jag stod ju på en tennisbana för allra första gången i Karibien i vintras. Det här är visst vintern då jag går utanför träningsboxen. Mycket bra.

Den här veckan är mitt fokus utanför jobbet att sy ihop en perfekt sexveckorsplan för min bättre hälft. Han vill öka i styrka och smälta bort lite mage. Vi börjar på måndag! Tänker berätta lite om hur jag tänker efter hand. Ni är säkert fler med samma mål.

Hur startade du din vecka?

IMG_2188

Säg nåt!

