Minimalism, mer detox och dagsljus

klara

Nämen det här gick ju bra. En utmärkt dag. Knappa tjugo minuter utomhus på lunchen och vips. Ny energi. Och lust att vara ute ännu mer…

Vi har insynsskydd för fönstren på mitt jobb. Tjocka filter. Därför är det alltid samma väder hos oss: jämngrått. Jag vet att jag måste tänka på det och ta mig ut för att inte bli knäpp. Nu lovar jag på heder och samvete mig själv: ut märäj!

minimalismchallenge4

På tal om att lova sig saker tänkte jag hoppa på Into Minds 30-dagarsutmaning för ett mer minimalistiskt liv. Läs: mer avskalat och skönare. Helt i linje med min pågående detox. Hittade den hos Cecilia och blev kär i allt de har.

Är du ute i ljuset varje dag?

2 reaktioner på ”Minimalism, mer detox och dagsljus

  1. Vilken underbar detox-utmaning! Den ska jag spara och köra i vår!

    Ute i ljuset varje dag? Nej, tyvärr. Men jag är ute i mökret och tystanden, vilket också ger energi, av annat slag. Promenader och löpning i kyla och mörker. Älskar’t!

    Gilla

Säg nåt!

