Inspoåret 2015

IMG_1082
IMG_1086

Vissa dagar vaknar jag med en nästan sprängande känsla av att behöva göra något viktigt. Att vilja göra något viktigt. Att sätta mig själv i rörelse. Den är en härlig och läskig känsla och i dag har jag den.

Det finns uppenbarligen andra som också har haft den. I dag börjar jag dagen med att skicka älsk till två kvinnor som lyser upp internet extra mycket just nu. Med kreativitet, talang, flow och styrka. Kvinnor jag verkligen, verkligen imponeras av. Du känner redan till dem: Clara och Sara.

Skärmavbild 2015-01-21 kl. 07.46.34

Igår såg jag en Träningsglädje-film för första gången. Och sen en till. Internet hyllar och jag blir nästan skakad. Av kraften i fotot och musiken. Eller är det av nåt klippen väcker i mig? Och kraften i Sara. Så klart. Hej hej förtrollning. Vilken multitalang du är! Och du använder ditt driv. Är det för få som faktiskt gör det? funderar jag.

Skärmavbild 2015-01-21 kl. 07.46.08

Clara har startat Styrkebyrå(n) och marknadsför sig som det PR-proffs hon är. När TT skriver, då skriver alla (så snart jag hittar en länk ska jag så klart addera den!). Jag är jublande glad för Claras skull, för att hon är en så självklar talang. Och använder det. Vill verkligen följa det här.

Fler kan lära sig av de här kvinnornas sätt att ta plats och använda sin kraft på. Inklusive jag själv förstås. Jag tror på 2015, jag tror på smarta kvinnor-boom. Fy skrutten vad kul det ska bli!

6 reaktioner på ”Inspoåret 2015

Säg nåt!

