Vlogg med recept: Grön juice är FORTFARANDE lika nyttigt!

Känns grön juice sååå 2013? Har du stoppat undan din råsaftscentrifug i något skåp långt borta i väntan på att du ska orka sälja den på Blocket?

Här kommer en påminnelse! Grön juice är min absoluta favorit”mat” just nu. Det är gott, nyttigt och ett enkelt sätt att få i sig grönsaker. Jag som inte alltid är sugen på gröna blad, framför allt inte på kvällen, har en enkel genväg i juicen.

Här visar jag mitt favoritrecept!

  • Gurka
  • Selleri
  • Grönkål
  • Äpple
  • Limeskal

Skål! Och kom ihåg! Lägg hellre till något som du vet är bra för dig, än att fastna i tankar på sådant du stoppar i dig som är mindre bra. Alla goda val räknas.

(Jag vet inte riktigt varför det ser så pixligt ut, men ska jobba på det till nästa klipp!)

7 reaktioner på ”Vlogg med recept: Grön juice är FORTFARANDE lika nyttigt!

  1. Så bra! Selleri asså. Ungefär det äckligaste jag visste förut, klarade varken av smak eller lukt. Och nu älskar jag det, kan äta bara sådär. Man kan verkligen lära sig! Så, det är ett recept jag ska göra bums :)

    Gilla

      1. Jag vet inte! Jag tror inte det för jag har alltid älskat ”vuxensmaker”. Satt och åt mögelost som mini liksom. Det och koriander är (var, fast koriander är kvar) det enda som jag verkligen ogillar. Skumt det där. Nu ska jag lära mig koriander också.

        Gilla

Säg nåt!

