Mot Karibien!

IMG_0187Hej då, vinterglåmighet!

Hej darlings!

Nu var det verkligen länge sedan vi hördes. Hade inte alls planerat någon bloggpaus, det bara blev. Och nu drar jag till Dominikanska republiken ett par veckor! Har sällan känts så välbehövligt med sol och slapp. Kanske hörs vi under tiden, annars hörs vi alldeles säkert i en eller annan form efteråt. Följ mig gärna på Instagram @iminatraningstajts.

Stor kram, tack för ett fantastiskt år, en riktigt god jul och ett gott nytt år önskar jag DIG!

22 reaktioner på ”Mot Karibien!

  1. Åh vad underbart det låter! För första gången på länge längtar jag till julen, vi firar lite alternativt i år, utan släkt, och jag kan inte föreställa mig en bättre jul. Inget ont om min släkt, men min närmaste familj är ändå de som ger mig precis den energi jag vill och behöver!

    Gilla

  2. Men GUD vad härligt, det är du verkligen värd! Och med ett nysignerat anställningsbevis också. Njut, sola, bada och må gott så hörs vi när vi hörs helt enkelt. God jul och gott nytt år fina du! Stor kram.

    Gilla

  3. Ibland blir det paus och då blir det så :) Njut av din semester! Jag har två dagar kvar innan jullov och därefter ska jag också njuta av ledighet. Min ledighet blir förvisso inte i solen, men nog så härlig ändå. Kram på dig!

    Gilla

Säg nåt!

