Med förnyad kraft

IMG_1888.JPG
Hej! Så här söt var jag när jag klev upp i ottan för att utbilda blivande kriskommunikatörer. Att träffa glada och peppade människor ger så mycket energi.

Men allra mest längtar jag efter kväll och att grabbarna kommer hem igen. En ensam helg har laddat mina krafter. Jag njuter verkligen av mitt eget sällskap, mår bra av att vara tyst i några dagar. Det påminner mig också om hur lycklig jag är över att ha dem, grabbarna. Några som kommer hem igen, lever om och retas och kramas ;-) Lätt att glömma bort hur viktigt det där är i hamsterhjulet.

Hur laddar du ny kraft?

12 reaktioner på ”Med förnyad kraft

  1. Träning, varm choklad och häng i soffan (och lite smygjobb) testar jag för att ladda ny kraft till kommande vecka. Laddar just nu mentalt för det som händer den 22 mars med allt extraarbete som följer av det.

    Gilla

  2. Oj oj! Det är du och glamourösa filmskådisar som vaknar sådär…?! Hihi! ;-D

    Jadu… Den här veckan har det bara varit vila. Men jag skulle behöva ladda om rent MENTALT också. Snart är det jullov. Skönt! En spa-weekend hade varit nice snart (också). :-)

    Gilla

Säg nåt!

