Hunden Arthur får mitt hjärta att blöda

IMG_0740.PNG
Ni har väl läst om den hemlösa hunden Arthur som slog följe med ett svenskt multisportlag under en tävling i Ecuador? Mitt hjärta blöder när jag läser sånt här! Vill bara skaffa en stor bondgård och göra livet gott för alla oskyldiga djur… Usch. Visst är historien helt underbar? Hoppas bara att den får ett lyckligt slut…

8 reaktioner på ”Hunden Arthur får mitt hjärta att blöda

  1. Åh. Har sett den här artikeln här och där i bloggvärlden men vågar inte läsa! Kommer att gråta ögonen ur mig! Kan knappt se en hundvalp utan att gråta… Nu måste jag gå och krama vår hund lite extra! :)

    Gilla

Säg nåt!

