Happy måndag!

IMG_0382
God morgon, kompisar!

Det var verkligen inte igår. Sedan vi hördes senast har jag varit på en superb konsert (Morrissey), sett Roy Anderssons nya film (ja jag fattar hans storhet, när jag tänker på scenerna efteråt är de mycket roliga men där och då blir det bara för mycket för mig. Kanske min bruksbakgrund som ger sig till känna…), samt börjat BAKA! Eller ja, okej, jag har inte börjat baka, jag har bara köpt massa kokböcker och redskap… Jaja.

Och så har jag sovit väldigt mycket. För en vecka sedan kände jag mig som ett vrak, nu är det good times igen. Tack mig själv för uppshejpningen!

I dag tränar jag hemma eftersom jag har jour. Det blir fokus på axlar och bröst. Så lätt att göra hemma med ett par hantlar och egen kroppsvikt. Armhävningar, smala armhävningar, sidoplanka med twist, axelpress. Toppat med rå quinoagröt. Bra start!

Hur kickar du veckan?

6 reaktioner på ”Happy måndag!

Säg nåt!

