Hälsofeministerna

IMG_0361

Men hej vad de senaste två dygnen har gått! Jag kom just hem efter en sån där middag när jag önskar att jag inte alls är skittrött och inte alls måste upp tidigt i morgon. För jag vill helst fortsätta vara med i alla roliga samtal. Johanna, Vevve, Mari och Emma var där. Vi pratade Johannas stundande bröllop (!!!), att det är tråkigt när hälsoföretag väljer att sexualisera i sin reklam och hur vi ska få småtjejer att fatta att de duger som de är och inte ska behöva byta om på toan efter gympan. För att de är rädda för att visa sig nakna inför varandra. Det är något galet med världen. Det måste bli bättre.

Nu mumsar jag saffranstryfflar och längtar efter helg. Jag som just var långledig

Kan du inte berätta vad som var allra bäst med din dag?

8 reaktioner på ”Hälsofeministerna

  1. Det bästa med min gårdag var att jag klokt nog klev upp i ottan och körde ett träningspass som gav en sån bra känsla som räckte ända till idag! Rätt kombo av styrka och rehab, och jag känner effekterna av det idag.

    Det bästa med idag måste klyshigt nog vara min familj. Det är så mycket som händer just nu, att jag bara älskar de där stunderna när jag inser att allt flyter, vi drar åt samma håll och vi har det bra. Det är som med goda vänner, en blir alldeles varm över hur lyckligt lottad en är!

    Gilla

  2. Min höjdpunkt för dagen var klart stunden med er. En blir alltid lika påfylld av energi och glädje efter en dejt med er. Jag är inne på Saras spår, bloggvärlden är underbar med allt den för med sig. Vänner tillexempel..

    Gilla

  3. åh. saffranstryfflar. de gillade jag också!

    dagens bästa var solen. synd att jag bara fick se den genom fönstret… kul grupp med folk du hängt med, älskar när bloggvärlden liksom klustrar ihop sig!

    Gilla

    1. Allra mest gillar jag de med hjortron och blåbär och så, men vet du Birkagott hade BARA julsmaker nu! Galet. Och jag älskar saffran, hehe…

      Solen nådde aldrig oss tyvärr, i dag har det verkligen varit sorgligt väder här.

      Gilla

Säg nåt!

