Vinterskrud

Tack, tack, tack alla gulliga ni för all feedback på min layoutfråga! Ni var rörande överens – ni vill se hur många kommentarer ett inlägg får. Och jag håller med, jag är likadan.

Så, en gyllene medelväg. Ett maffigt tema, där kommentarerna räknas men mycket luft får komma in blev det.

Jag hoppas att ni gillar! Och om inte, att ni berättar varför. I så hög grad det går ska vi trivas lika mycket, både ni och jag.

13 reaktioner på ”Vinterskrud

  1. Jag gillar vitt, jag gillar luftigt, jag gillar grått (texten) – men det känns som att känslan av ”du” inte finns på samma sätt. Du skriver vackert, du behandlar orden med värme, du har bra funderingar och tankar – det ljusa och luftiga ramar inte in dina ord. Det här blev ju en hur flummig beskrivning som helst, men jag saknar nåt som ramar in känslan. Mindre teckenstorlek, mörkare bakgrund, mörka fält. Jag vet inte, jag minns inte ens hur det var tidigare och vad det var med den layouten som jag gillade. Men, det är din blogg – och jag stannar kvar oavsett layout! :-)

    Gilla

      1. Det skulle vara ett frågetecken efter ”Mindre teckenstorlek, mörkare bakgrund, mörka fält” för att visa att det var öppna funderingar. Jag funderade mer på detta senare, och tycker ändå att ljust vitt, ljust och det vackra stilrena är du. Känner dock att jag mer flummar än kommer med nåt konkret! :-)

        Gilla

Säg nåt!

