Inte riktigt som jag tänkte

IMG_0344

Äntligen måndag!

I morse ringde inte min klocka och jag sov således förbi min älskade veckostartare: knäböj på gymmet. Nu får jag istället göra det bästa av att min konservatism sätts på prov. Läskigt värre.

Hann i alla fall mixa ihop en grön smutti och (bokstavligen) hälla i mig – massor av gröna blad, turkisk yoghurt, mandelmjölk, ett par fikon, Super Booster. Knäböjen får nog vänta till i morgon, dom.

Hur startar du veckan?

8 reaktioner på ”Inte riktigt som jag tänkte

  1. Jag startade den här dagen med att klockan ringde vid 04 typ och jag steg upp, åt frukost och åkte iväg till gymmet där jag jobbar som receptionist. under morgonen har jag bla servat, hjälp, fixat fika mm till sisåsdär 60-65 stycken seniorer som är hos oss och tränar varje måndag. Nu, så här, 12 timmar senare känns det som det var två timmar sedan jag gick upp ;)

    Gilla

  2. Startade veckan med att sova ut. Har haft dåligt med sömn sen i fredags då vår minste kille fick kruppanfall och därefter kraftigt förkyld.
    Men kör löpning hem från jobbet i alla fall :)

    Gilla

  3. Jag börjar med bra mat! Långhelg och pressat schema gjorde att träningen fick stå tillbaka, och det tillsammans med mycket god mat ger inte mig nån fräsch känsla i kroppen. Inte missnöjd eller så, men heller inte så fräsch som jag brukar känna mig. Så idag är det bra mat som gäller (gröna drinkar bl a!). Smyger igång med ett lättare helkroppspass imorgon, och sen är veckan som vilken vecka som helst igen!

    Gilla

  4. Jag startar med yoga! Jag bestämde mej för att verkligen ge det en ärlig chans genom att välja ett kort program som är superbasic. Och nu, NU börjar jag gilla det och tycka att det är skönt:) Så glad för det eftersom jag länge verkligen velat men inte fått till det.

    Hoppas du får en fin måndag!

    Gilla

      1. ”Flexibility and Range of motion beginner yoga”-någonting med Tara Stiles på Youtube tube. Bara 10 minuter.

        Någon gång vill jag gå på en riktig klass men än så länge får detta räcka :)

        Gilla

Säg nåt!

