Nou Jåk, Nou Jåk

Om en ska tro mitt flöde är alla i New York just nu. Och springer mara och så. Hur länge tror ni att den här maratrenden håller i sig egentligen? Hoppas på länge. Jag har ju inte ens hunnit haka på än.

Precis som många andra håller jag New York som min absolut bästa stad. Varenda gång vi reser någonstans säger vi ”…eller ska vi bara åka till New York istället..?”. Men New York finns ju kvar. Jag tänker att det nog inte ska dröja innan jag hamnar där igen.

DSC_0700
DSC_0789
DSC_0643
DSC_0663

9 reaktioner på ”Nou Jåk, Nou Jåk

  1. Jo, någon gång kan jag nog tänka mig att åka till det stora äpplet, men personligen åker jag hellre tillbaka till Thailand först – varje gång!

    Gilla

  2. Åker till det där fantastiska äpplet imorgon bitti…crazy! Har ju redan varit där en gång i år, men vad gör väl det :) Har du ett finfint tips som jag och min kära vän ska spana lite efter får du gärna tipsa.

    Gilla

    1. Hurra för dig, vilken LYX! Njut allt du kan nu. Och nä, jag kan nog inte ge några tips, du var ju där mycket mer nyss än jag! Eller jo: ät så mycket du kan, gå så mycket du kan och fota så mycket du kan ;=)

      Gilla

  3. Ett tips: ta Chicago istället nästa gång! Mer groooove och mer historia och lättare att ta sig lite mer in i landet. Samma känsla som i NY, samma grejer finns men nästan ännu bättre tyckte jag, luftigare stad! Man kan springa längs sjön Michigan som känns som ett hav.

    Direktflyg från Sthlm. SÄG TILL OM DU BOKAR SÅ HÄNGER JAG MED!!!

    Gilla

Säg nåt!

