Att förhålla sig till en framtid

IMG_0322
IMG_0336
IMG_0339
Hej dårå, Öland. En fin helg blev det. Nu har vi några biltimmar på oss att planera den här veckan ordentligt. Göra den värd. Jag stannar i Stockholm hela veckan och har mycket roligt inbokat. Inte så mycket hemmatid, men det passar bra nu när jag har laddat upp med göttig energi.

Träningsmässigt tänker jag få in två gympass och två löpdito. På söndag hänger jag på Svettisdagarna, SVDA14, med Johanna. Ser fram emot!

Dessutom tänker jag göra massor av tid för Kathryn Budig, hurra! Hon gör mig alltid så glad.

Har du redan börjat tänka på nästa vecka?

6 reaktioner på ”Att förhålla sig till en framtid

  1. Jag tänker också på nästa vecka (och veckan efter det och veckan efter det) redan men det är ett sätt för mig att leva i nuet. Planerar jag kan jag också slappna av, och iom planeringen är jag för det mesta ganska produktiv. Kommande vecka blir en kanon en.

    Gilla

  2. Jag är så fruktansvärt dålig på att befinna mig i nuet så jag tänker alltid på nästa vecka, eller nästa månad, eller nästa år. Eller nästa timme. Osv. Måste skärpa till mig där, missar ju massor annars.

    Gilla

Säg nåt!

