Bländande, strålande

Hörrni, det är måndag igen! Min var strålande. Faktiskt. Okej träningspass, mycket trevlig lunch, hann tänka, fick rekordmånga komplimanger för ny klänning. Återkommer med bildbevis om jag nån gång råkar fånga lite dagsljus!

På tal om dagsljus fick jag en bunt braiga vintersaker från Craft häromdagen. Till exempel Brilliant leg cover med reflexer som du ser här nedan. Så sjukt smart! Med vantar, mössa och väst till syns jag i det djupaste mörker. Testade dem i ett kolsvart Värmland (kontrasten till Stockholm är helt enorm! Tänk att jag aldrig tänkte på hur mörkt det verkligen var när jag bodde där) i fredags och är supernöjd. För tunna för att bli för varma men såpass mycket yta att de verkligen syns. Älskar att det typ är trendigt med reflexer!

Du ser väl till att synas?

IMG_0096

7 reaktioner på ”Bländande, strålande

  1. Smart grej! Tycker mig ha sett Craft tights med reflexer – de är jag intresserad av. Jag vill ha allt i ett! Vantar och mössa som enda reflexer kan jag inte ha – för rätt vad det är blir jag för varm och tar av mig just mössa och vantar, och då försvinner ju reflexerna. Så jag kör med väst, just nu en lånad från barnen som sitt tight och stilla. Vill dock gärna ha en egen, skriver upp det på ”Att köpa-listan”! :-)

    Gilla

  2. Smart grej! Är nog lite dålig på att se till att synas.. tror liksom att jag syns eftersom jag ser bilarna(?!?). Men fick för ett tag sen en rosa häst reflex av min syster som nu hänger på jackan! :) Hoppas du hade det fint i Värmeland! :)

    Gilla

Säg nåt!

