Hur börjar du?

IMG_0037

Det är måndag, hörrni! Hur mår ni?

Jag älskar måndagar, det är så trevligt att få börja om, vända blad osv osv. Även om jag tror att just den här måndagen kan bli rätt intensiv. Jag börjar den med träning. Sätter tonen för veckan, för det betyder så mycket för hur resten ska bli.

Hur börjar du?

17 reaktioner på ”Hur börjar du?

  1. Började förra måndagen med träning och avslutar den här veckan med träning :)
    Sen på det imorgon igen … Brukar träna 5-6 dagar i veckan. Låter värre än vad det är. Vissa dagar bara 7-8 km löpning.

    Gilla

  2. Jag tog tydligen sovmorgon. Trodde jag hade ställt klockan igårkväll men vaknade halv nio, som tur är så börjar jag inte förrän elva idag. Skönt ändå att vakna helt utvilad och ganska pepp inför en ny vecka!

    Gilla

  3. Jag började, faktiskt hör och häpna kors i taket dra mig baklänges, med lite kaffeyoga. Efter sedvanlig medicin-ätakräkvänligfrukostliggande-liggakvarenstundsåattdetstannarimagen-rutin förstås.

    Gilla

  4. Jag hängde på låset till gymmet när det öppnade, och fick dels det mentala i att ha tränat redan men också det fysiska som min kropp verkligen längtade efter. Skönt! Det var ett tag sedan jag morgontränade så tidigt, får se hur schemat resten av terminen tillåter det.

    Gilla

      1. Jag har problem med tandsten och hoppas att det hjälper! Och det må vara inbillning, men jag tycker att insidan av tandraden i undre käken känns ren liksom.

        Jag kör för övrigt med kokosolja istället för sesamsolja, klarar verkligen inte av smaken på den sistnämnda.

        Gilla

Säg nåt!

