Träningssugna kolleger i Sagolika Sunne

IMG_0730.JPG
I morse packade jag ner mina tajts och satte mig på tåget mot Värmland. Världens bästa landskap alltså! Vi ska konferera och konspirera två dagar i Sagolika Sunne.

Redan vid halv sju i morse började peppade kolleger planera en gemensam löptur i kväll, men jag siktar nog på vila. Har tränat varenda dag sedan jag blev frisk igen och det känns fantastiskt. Gäller dock att tänka till och inte dras med och övertrassera bara för att det flyter på så bra. En promenad i skogen lockar också. Underbart att befinna sig i ett så träningssuget gäng dock!

Vad hittar du på i dag?

4 reaktioner på ”Träningssugna kolleger i Sagolika Sunne

  1. Äter en hopgeggad kvarg med hallon och avundas din Sagaform-bytta. Har letat efter en egen, men inte hittat! Än, ska tilläggas, för hitta en ska jag! :-)

    F ö laddar jag för styrketräning ikväll, och njuter av att jag tog mig ut på en löptur med intervaller igår, i höstrusket. Bortsett från mörket och fukten, så älskar jag vädret just nu. Temperaturen är perfekt, 5-6 grader och vindstilla.

    Gilla

  2. Jag är inne i tentaperiod nu, första är nästa vecka så nu är det bara att borra ner huvudet och köra. Har en promenaddejt med en kompis ikväll, får ha det som belöning för att förhoppningsvis plugga rätt bra resten av dagen.

    Gilla

  3. Har redan tränat. Sprang 10 km till jobbet. Det är ett visst motstånd mot att ta sig ut. Särskilt den här årstiden. Nu var det endast ett lätt duggregn så det gick fint.

    Gilla

Säg nåt!

