Bara viktiga grejer-helgen. Som att äta blodig biff.

Vilken helg, hörrni! Fantastiskt vackert höstväder, äntligen en löprunda igår och så lördagslyxade vi på Vassa Eggen igår kväll, jag och min karl. Åt charktallrik, blodig biff, pommes med tryffelaioli (!!!) och mandelglass. Champagne på vägen hem och avsluta dagen med nya säsongen av Sons of Anarchy. Hurra för helg! Och Vassa Eggen är femplus, allt är suveränt, särskilt personalen. Och maten. Och så. Gå dit! Sjukt snygg var jag också, men lyckades tyvärr bara fånga min fejja på bild. Dumt!

I dag ska jag ha en strunta-i-allt-oviktigt-dag och bara göra och tänka på roliga saker. Kanske springa lite mer?

Vad ägnar du din söndag åt?

IMG_0170
IMG_0161

10 reaktioner på ”Bara viktiga grejer-helgen. Som att äta blodig biff.

  1. Haha, ”Vilken helg, hörrni!” – japp, spöregn och rusk hela helgen! Så det blev en innehelg, både i hemmet och på gymmet. Inte ett löpsteg så lång ögat nådde. Men en bra helg ändå! :-)

    Gilla

  2. ÄLSKAR köttiga restauranger som Vassa eggen, AG, Griffins. Måste gå till Vassa Eggen snart! När vi ändå är inne på ämnet blodig biff, har du testat Nybrogatan 38? Den entrecoten (och typ allt annat på menyn)… Tips tips!

    Gilla

    1. Nej! Det har jag inte! Det måste jag ju verkligen. Tack för tipset! AG är min favorit i hela världen. Min kille tycker att Vassa är bättre, men det är nåt med inredningen och hela känslan på AG… älskart!

      Gilla

Säg nåt!

