Äntligen måndag!

IMG_1619.JPG
Vilken strålande, måndag hörrni! Brukar hösten verkligen vara så här trevlig vädermässigt..? I så fall fattar jag inte vad jag har bävat för de senaste 18 åren eller så.

Dessutom började jag den enligt plan – med en riktigt angenäm löprunda. Ut tar jag mig alltid när jag väl har bestämt mig. Problemet brukar vara att det är hemskt, tungt och tårdrypande. Inte i dag! Jag är på rätt spår! Stor lajk där.

Hehe, också roligt att jag gnällde på kokosfettet igår och så var det… coconut butter, tydligen nåt helt annat? Som passar bättre för bakning än stekning. Hur som helst är det helt obrukbart, det som finns i min burk. Ändå glad över denna nya kunskap ;-)

Bilden då? Jo, jag går på en riktig smuttikick just nu. Så grönt som möjligt ska det vara… Återkommer i ämnet!

Skön måndag alla!
IMG_1624.JPG

10 reaktioner på ”Äntligen måndag!

      1. Ah ok, jag glömmer bort att du mailar dina vinnare, jag väntar ”alltid” på ett vinnar-inlägg :-) Kanske ska ta och kolla mailen lite oftare! (Kollat den nu dock)

        Gilla

  1. De dagar jag ”ska” springa men inte vill, så kör jag intervaller. Lugn jogg ca 10 minuter, lite stretch (höga knän mm) och sen intervaller i 20 minuter eller nåt. 30 sekunder springa (så fort jag orkar just nu, varierar väldigt mellan de olika intervallerna under samma pass!), 30 sekunder gå. Promenad eller lugn jogg 10 minuter. Hem. Nöjd. Jag grejar inte att ”bara” jogga när kroppen inte vill, kroppen börjar nästan protestera och promenera istället. Men intervaller grejar den, hinner inte tänka så mycket och får ett bra, pulshöjande pass trots att jag eg inte ville! Jag är så lättlurad … :-)

    Gilla

Säg nåt!

