Ica Focus, var är mina chokladdoppade fikon..?

DSCN2403
DSCN2400
Jag ÄLSKAR Ica Focus. Kan inte fatta varför Stockholm inte har en motsvarighet? Här finns allt. Fint, roligt gotte (nyttigt också!) och färska frukter, såna här tjusiga ostbrickegrejer som påsar med typ tre perfekt friterade lyxiga kex för mycket finsmakande personer, Årechoklad, bra färdigmat, tusen olika nötsorter. Det mesta ser lyxigt ut, en stor del är ekologiskt. Kan gå här i timmar!

Men i dag var jag ute efter de chokladdoppade fikonen. Jag drömmer om de chokladdoppade fikonen. Men vi hittade dem inte. ”Var har ni gjort av de chokladdoppade fikonen?” frågade min kollega Anna personalen. ”Jag vet faktiskt inte vilken frukt som finns i dag eller vad de har hunnit doppa i vad”, svarade han och jag dog av fniss. Det är för det här jag älskar Göteborg. Alla har humor och alla är vänliga och pratglada. Känner mig hemma!

Men frukter-doppade-i-choklad-hyllan stod tom. Ingenting. Snyft! Tur att det fanns så mycket annan god choklad. Och att jag kan testa i morgon igen!

DSCN2401
DSCN2406
DSCN2404
DSCN2417

7 reaktioner på ”Ica Focus, var är mina chokladdoppade fikon..?

Säg nåt!

