Gör en pangmåltid av resterna!

IMG_0263
Känslomässigt har jag kommit över helgens besvikelse. Trodde ärligt talat att det skulle dröja, men tack vare all pepp från familj, er (TACK för alla fina kommentarer!) och kolleger börjar jag så smått inse att jag kan vara nöjd med att ha genomfört loppet. Efter semestern hann jag bara springa längre än en mil en gång! Först nu fattar jag innebörden av det. Nä, inte ens jag kan trolla fram formen liksom. Nu vill jag bara komma igång med löpningen igen så att jag slipper tappa mer kraft längs med vägen. Vill tillbaka!

Återkomsten började dock rätt segt med en trög runda i dag. Benen är fortfarande så trötta! Det känns inte alls till vardags men så fort jag började springa var det som att lyfta två påkar. Gick hem och badade och åt färska vårrullar på den pulled pork som jag hade tänkt äta i lördags istället ;=) Vårrullar är så himla utmärkta som restmat, bara att blöta rispapper, peta in just vad som helst en har över och ALLT blir gott.

6 reaktioner på ”Gör en pangmåltid av resterna!

  1. Såklart benen fortf är sega. Och – eftersom jag aldrig hann kommentera din racerapport – RIKTIGT bra jobbat, förresten. Ryser av din beskrivning av loppet. Samt tänker: det där är att vara löpare. Att också ha sådana lopp i erfarenhetsbagaget. Det är på riktigt då.

    Gilla

Säg nåt!

