Att fylla upp energimätaren

IMG_1499.JPG
Om jag var intresserad av lätt mat i måndags var det tvärtom i dag. När jag vaknade kände jag mig överkörd av en lastbil ungefär, vet ni känslan? Antingen tar det på krafterna att återgå till vanliga jobbet och börja springa och lyfta samtidigt, eller så är jag väl bara trött. Det kan en väl vara, antar jag ;=) Mvh *älskar att analysera allt* Den här zombiekänslan är dock inte särskilt stimulerande.

För att återfå lite energi valde jag bort min matlåda till fördel för stället mittemot, som har stor och matig salladsbuffé (ugnsrostade rotsaker mmm!) tillsammans med stora portioner husmanskost i snygga upplägg. Efter maten laddade jag ytterligare med juice och choklad och nu känner jag mig som ny igen. Tänk att det kan vara så lätt ibland!

8 reaktioner på ”Att fylla upp energimätaren

  1. Strong insikt att byta ut matlådan! Jag hade envisats med min matlåda och varit o-nöjd hela eftermiddagen …

    Mullbär i choklad, min och barnens favoritgodis!

    Gilla

      1. Jag trodde jag hade rätt matlåda för den här dagen, men nä. Hungrig efteråt (kompletterade med frukt) och gaaalet trött nu 2 timmar efter lunch! Tur jag har ägg med mig till em-fika idag!

        Gilla

Säg nåt!

