Neon-y

IMG_1496.JPG

Färgglada skor som alltid! konstaterade en av de äldre, gulliga herrarna på jobbet i dag. Och japp. Jag älskar mina nya, rosa Nike Air Max som ersätter… mina gamla, rosa Nike Air Max ;-)

15 reaktioner på ”Neon-y

  1. Är likadan. Är inne på mitt tredje par av en särskild asics modell. När jag köper ett par nya går de gamla över till att bli bös skor att endast ha i skogen och de nya blir stadsskor och ha bland folk.. ;) Fast jag tycker det är jobbigt att slänga gamla också, har ett par riktigt utslitna, ihoptejpade med silvertejp som jag fortfarande har kvar…

    Gilla

Säg nåt!

