En helt VANLIG måndag – vad jag gillar dem!

IMG_1484.JPG
Total MÅNDAGSPEPP!

God morgon, måndag! Och ni, alla snyggisar.

Nystart, äntligen, hurra! Som jag har sett fram emot en normal veckostart! Gå till jobbet och liksom hinna tänka igenom vad jag ska göra där. Planera veckan och tro på att planeringen håller.

Startar veckan lite halvkrasslig, har känt mig småvarm i några dagar utan att egentligen ha feber. Träningsvärk från topp till tå (på riktigt!) efter i lördags hänger nog ihop. Kroppen jobbar.

I eftermiddag ska jag till naprapaten, foten känns riktigt bra i dag och jag hoppas kunna börja springa lite försiktigt igen om nån vecka eller två. Håll tummarna! Utifrån det ska jag sedan lägga en träningsplan för hösten – ni hänger väl på? Kan knappt bärga mig, nu vill jag igång!

Hur är måndagspeppen hos dig?

8 reaktioner på ”En helt VANLIG måndag – vad jag gillar dem!

  1. Du är så härligt! Måndagspeppen var toppen, träningsplan klar, och mottot ”Bara gör’t” inskrivet på träningsplaneringen. Jag har kommit ur form, jag orkar inte, jag vill inte. Men jag vill. Ändå. Så jag la upp en lätt träningsplan, inte så många morgnar, nån promenad. Mjukstarta. Så måndagspeppen var på topp, och tisdagen ännu bättre! Körde ”Bara gör’t” när klockan ringde imorse, gick iväg och tränade och satte ett delmål jag suktat efter länge! Det blir en bra vecka!

    Gilla

  2. Har också haft en härlig måndagspepp idag. För min del mest för att det idag var första vardagen för mig på 2 1/2 månader. Välkommen vardag!

    Gilla

  3. Förstår peppen hos dig. Kul att läsa!

    Har varit en grym måndag. Studenterna var tillbaka på jobbet.
    Snälla och rara barn när jag kom. Snart en efterlängtad löptur.

    Gilla

Säg nåt!

