Lördagslyfter med Angelica Brage ba

God lördag, hörrni! Här är peppen total. Är på väg till Nyköping och Sörmlandskustens crossfit för att knäböja och marklyfta HELA dagen. Med Angelica Brage! Här kan du läsa om Claras upplevelse av samma workshop.

Att jag i princip inte har varit på gymmet sedan i våras nån gång… Ja, jag blundar, ber en bön och tar tacksamt emot den träningsvärksförlamning som lär drabba mig.

Foten då? Jo, den har blivit allt bättre, dag för dag. Tills igår, när jag tog en promenad hem från kvällens hummermiddag med Team Stockholm. En promenad. Knappa halvtimmen. Det borde jag inte ha gjort. Börjar fatta att det kan vara en seg rehab som väntar. Allt detta för en inflammerad vad! Puh.

Vad gör DU den här lördagen?

Några av fredagens fina flickor:
IMG_0702.JPG
IMG_0701.JPG

7 reaktioner på ”Lördagslyfter med Angelica Brage ba

  1. Hoppas du får bra hjälp med foten, och att den bättrar sig fort! Jag ska på spinning snart. Är själv lite förvånad över det pga evigheter sedan sist och gruppträning kanske inte riktigt är min favorit, men jag tänker att det kan vara ett bra komplement att ta till då och då för att inte öka på med löpning för mycket. Aja, vi får se. Trevlig lyftarlördag!

    Gilla

      1. I skog och på fjäll gick löpningen väldigt bra, får se hur det går nu när det blir mer hårda underlag à la asfalt. Långsiktigt fokus och tålamod.

        Gilla

Säg nåt!

