Gör Västerås och så

Mjukstart av bästa sort i dag. Smaka på Ramnäs, känna på stämningen, kolla av hur läget är. Redan 18.30 tillbaka på hotellet i Västerås. Åt Ibericoskuldra och klackade i nya fynden från Moheda. Tittat på dem länge, länge men tänkt att det är lite grått. Med träskor och låg klack. Jag som gillar höga eller inte alls. Tills jag kom på att det är en utmärkt jobba-promenera-vara-fin-i-kombo-utan-skav-sko. Helt enkelt: användbar.

Västerås är fint. Det är alltid intressant att spendera några dagar i en ny stad, även om den bara är en timme hemifrån. Vi bor just intill Sats, men jag har lagt fram löparprylarna och ställt klockan på extra tidigt. Heja för att jag vaknar pigg och sugen, okej?

IMG_0114
IMG_0115
IMG_0116

8 reaktioner på ”Gör Västerås och så

  1. Jag önskar så att även jag vaknat pigg och på imorse, men tröttheten ligger över mig som en blöt, tung filt. Äntligen fredag. Det var jobbigare att komma tillbaka till jobbet efter semestern än jag trott, och helt utan orsak egentligen. Bara fel vecka att börja jobba. Tur att det är en ny vecka nästa vecka!

    Gilla

Säg nåt!

