Dags att dra

DSCN2296
Som ni ser har jag lagt det viktigaste jag äger i resväskan ;=)

I dag har jag packat ihop för att åka till Ramnäs, Västmanland, och stötta infostaben på plats under kommande vecka. Det har varit på tal sedan dag ett, men jag är glad att det har dröjt tills nu. Det känns som rätt tid att släppa mitt eget jobb, innan jag tappar fokus och blir allt för hemmablind. Dags att låta andra, fräscha ögon pula med det. Samtidigt är jag otroligt stolt över det jobb jag har bidragit till. Nu hoppas jag kunna ge något på plats också.

Nåja, en hälsoblogg ska det här föreställa, inte så mycket av det på senaste eh? Springskorna är självklart nedpackade och jag hoppas – även om det låter naivt – att jag ska hinna. Blir åtminstone av med den dygnet runt-jour som jag har haft av och till nu och det underlättar.

Jaha, det var min lägesrapport det. Vad gör du, vad är mest centralt hos dig i dag?

6 reaktioner på ”Dags att dra

  1. Mest centralt hos mig idag är att jag dragit en visdomstand nu efter lunch.. Varit smått nervös hela förmiddagen, men det gick fint! Även ett det lyxproblem jämfört med annat…..

    Gilla

  2. Heja dig och ditt fantastiska arbete Jeanna!
    Du är inte ensam om att inte träna i alla fall… Jag har varit sjuk (är?) och oroar mig mest just nu för hur/om Midnattsloppet på lördag går att genomföra. Min favorit juh. Enormt I-landsproblem jag vet men det är det som är mest centralt hos mig just nu… Kram på dig

    Ps. Vi får lubba runt halvmaran hand i hand du o jag… ;)

    Gilla

Säg nåt!

