I dag börjar skolan igen!

DSCN2293
IMG_0110

Igår avslutade jag värdigt min semester genom att träningsdejta och luncha med AstridUrban Deli, läsa en hel bok i sträck, äta glass och indiskt med min man, som jag som vanligt känner mig extra förtjust i efter fyra veckor som siameser. Drömsöndag! Och en perfekt avslutning på fyra helt fantastiska veckor. Fattar inte att vi har fått ha det här vädret genom exakt hela semestern! Jag har badat som en fisk.

Jag vet att många har pratat om att hösten är det nya nyåret och jag håller med. Mitt huvud är helt kvar i skolstartstänket – det är nu jag känner pirrig förväntan och går till skolan med nya jeans och den snyggaste rullen bänkpapper Konsum i Grums har. Precis som när jag gick i skolan tänker jag att i år ska jag vara ännu grymmare, skriva ännu bättre uppsatser och träna ännu hårdare på fotbollsträningarna. De gamla idealen är faktiskt rätt lätta att omsätta till dagens verklighet.

Är du också sugen på nystart?

20140804-082742-30462349.jpg

11 reaktioner på ”I dag börjar skolan igen!

  1. Jag var fruktansvärt opepp förra veckan, men nu när jag sitter här på jobbet och väntar på att det förhoppningsvis ska ramla in några barn så känns det ändå helt okej. Blir nog mer pepp på nystart allt eftersom!

    Gilla

  2. O ja, så himla sugen! Min omstart börjar dock inte förrän 1 september. Jag har inte ens haft semester. Men på måndag så! Så jag planerar och ser fram emot skolstarten istället. :)

    Gilla

Säg nåt!

