Nakenlöpning

DSCN2175
God morgon!

I dag har jag klivit upp lite tidigare (!) än vanligt för att springa mina intervaller innan vi får besök. Den här gången är det mina föräldrar som kommer och överraskar – de hade köpt en present till mig och kom på att det skulle vara roligt att leverera den direkt till Öland. Världens bästa idé!

Så, tusingar, frukost, föräldrar. Det är allt jag vet om den här dagen. Jo, jag vet också att jag skippar linnet och springer i min sport-bh. En krejsi liten grej jag länge velat testa men inte riktigt vågat. Är det verkligen socialt korrekt? Kommer någon bli arg? Stannar bilisterna för att tala om att det är opassande att blotta magen?

Hur som helst: jag testade pga överhettning igår och vet ni, det var ungefär det skönaste jag har gjort. Undrar om jag någonsin ska springa i linne igen.

Tränar du i dag?

13 reaktioner på ”Nakenlöpning

  1. Åh, vad du ser stark och strålande ut! Underbar bikini också – prickar är ju så kul, på allt.
    Jag har lyckats träna tre dagar i rad här och idag började jag nästan gråta – jag sprang en kilometer för första gången sen jag fick hälseneinflammation – och hälarna kändes inte! Tjohoooooo!!!

    Gilla

  2. Det är ju helt okey och många gör det. Som kille har jag samma fundering, om det är okey att springa i helt bar överkropp. Det är inte så självklart. Gjorde det i går och det var underbart skönt.

    Gilla

  3. Snyggo där!! Du ser härligt glad ut, yey!
    Vågade ta av mej linnet ifjol och ångrar att jag inte gjorde det ännu tidigare. Så skönt att det fläktar på mage och rygg! Känner mej instängd varje gång jag drar på mej linnet, typ de gånger vad-ska-folk-tänka-tankarna kommer upp. Minuset är alla mygg och bromsar, som passar på att käka rygg när jag springer i skogen ;)

    Gilla

  4. Så klart ska du springa i sport-bh, hur ska en annars överleva i den här värmen?! Egentligen är det nog ingen annan som bryr sig, mer än du själv. Bara för det ska jag springa nästa pass i sport-bh och komma förbi den spärren jag också! Förutsatt att det är hett ute förstås :)

    Gilla

  5. Ja jag tycker absolut man kan träna i bara sport bh på överkroppen! I denna värmen är det mer logiskt än de man ser som joggar förbi i hellånga svarta kläder, hur överlever de?? Och nuförtiden finns det dessutom så himla många ursnygga sport bhs, synd att gömma dem hela tiden!! :D

    Gilla

  6. Fan vad snygg och stark du ser ut!!
    Ikväll springer jag milen med en PT-kund till mig. Kommer bli HOT, särskilt om vi slänger av oss tröjorna ;D (vilket jag nog tycker att vi ska)

    Gilla

Säg nåt!

