Mot Skrea strand

DSCN2161

Härligt nog fick jag inga känningar alls i mina ben efter senaste långpasset. Det tar jag som ett kvitto på att återhämtningen har lyckats – och att det inte slet mer än nödvändigt. Tolv av kilometerna var på asfalt, jag vet inte riktigt hur jag ska komma ifrån det där. Vill springa mer terräng, men vägar är lättare att hitta. Hemma blir det bättre, men fortfarande rätt många hårda steg.

Kanske hittar jag nån trevlig stig på västkusten? Dit åker vi i dag. Bara för ett par nätter förvisso, men det ska ändå bli fint att återse vårt favorithotell på Skrea strand.

Lite så här såg det ut när vi var där för två år sedan:

IMG_3561
IMG_3570.JPG
IMG_3581

…ser ut som en vinresa ;=)

Vad gör du i dag?

7 reaktioner på ”Mot Skrea strand

  1. Idag har jag varit på min systersons dop, klev upp sex imorse för att hinna göra mig iordning innan jag skulle åka och dekorera smörgåstårta så nu ligger jag i soffan och planerar att göra ca ingenting resten av kvällen.

    Gilla

Säg nåt!

