Träningsplanering

IMG_0096

I dag har jag legat ute i gräset och kört igenom ett träningsprogram till min syrra. Det blev riktigt bra! Tänkte dela något av passen med er, det är cirklar som passar bra i trädgården eller hemma så här på sommaren. Bara jag lyckas få till en rimlig film med instruktioner så dyker det upp här!

På tal om träningsprogram så funderar jag så klart redan på vad jag ska göra i höst. Just nu känner jag mig mer sugen på att träna tillsammans med andra. Älskar mina ensamma gymtimmar innan jobbet men tror att  jag är redo för en ny utmaning i höst. Vet ganska precis vad som skulle passa bra… vi hörs igen om det va?

Nä, nu ska jag sluta tänka framtid och återgå till nutid. Det är lätt att fara i väg tankarna när regnet smattrar mot rutan för första gången under semestern. Mys!

3 reaktioner på ”Träningsplanering

Säg nåt!

