Early bird

Vi har börjat med en ny, busig grej som heter ”vakna i svinottan och inte kunna somna om”. 04.30 i dag. Tur att det bara är att gå utanför dörren och sätta tassarna i gräset (eller på asfalten…) och bli automatiskt lycklig.

I dag tänker jag njuta av lugnet före stormen. I morgon börjar besöken ramla in och egotiden är slut för ett tag.

Vad ska du göra i helgen?

DSCN2143
DSCN2142
DSCN2144
DSCN2147
DSCN2150

4 reaktioner på ”Early bird

  1. Idag har jag hälsat på en äldre släkting, åker alltid dit när jag är hemma men fy för ont i magen när jag åker därifrån pga kanske sista gången vi ses. Ikväll är det kompismiddag med några jag träffar högst 1-2 ggr per år, blir kul! Morgondagen är blank, förutom fotboll på kvällen.

    Gilla

    1. Usch vad trist! Jag har aldrig haft några äldre släktingar faktiskt, nojar dock nog för de jag har, fast de inte är gamla. Det är tufft att döden är en så naturlig del av livet – ingen av oss vill ju träffa på den i någon form.

      Fotboll här också förstås ;=) Redan nu faktiskt – allsvenskan…

      Gilla

  2. I helgen ska jag gå på Laholms stadsfest (mycket spännande att se vad det är för något) och imorgon ska jag åka tåg och flyg hela dagen eftersom jag ska åka hem igen.

    Gilla

Säg nåt!

