Blåsa såpbubblor

DSCN2111
DSCN2094
DSCN2103
DSCN2097
Jag vinner inga VM i Instagram, svara på mejl eller läsa bloggar just nu. Men jag är sjukt bra på att ha semester! Framför allt på att bada och samla längdkilometer med solen gassandes i ansiktet. Att äta grillmaten som mannen ställer på bordet och avverka böckerna i resväskan en efter en. I dag blir det intervaller i hettan!

Jag börjar varje dag med ashtanga och här skrev jag först ett långt stycke om hur det känns. Sedan insåg jag att jag för ovanlighetens skull faktiskt vill hålla något för mig själv. För om bubblan kommer ut i ljuset kanske den spricker och jag vill verkligen, verkligen inte det.

Ni ska förresten givetvis få se bilder på mina fransar! Som jag skrev i några kommentarer nedan – jag känner mig som Mimmi Pigg eller kossan Dora litegrann. Återkommer om det!

Är det inte helt fantastiskt att sommaren faktiskt verkligen kom?!

4 reaktioner på ”Blåsa såpbubblor

Säg nåt!

