Andas!

20140705-113823-41903805.jpg
Vi kom i väg! Kiddo, katten och jag. Så snart den mer egensinniga av oss var i sin bur slappnade jag av. Kände: jorå. Allt är faktiskt klart.

Nu väntar karln och grillen och gräset och Alvaret och havet. Wow vad jag är glad för det!

Sex timmar på bussen, jag tänkte ta mig igenom Breathe. Yoga-chic-lit! Läst om den i Yoga Journal och hos Petra, finns i iBooks för 29 spänn. Tror att den blir en helt utmärkt inkörsport för tyngre litteratur.

Vad gör du medan jag åker buss? Har du också underbart sommarväder i dag?

4 reaktioner på ”Andas!

  1. Jag hade superfint väder, men det var sista dagen på cupen så jag har spenderat hela dagen städandes i skolan men nu har jag ÄNTLIGEN SEMESTER! Har nyss firat med semesterglass. Bästa glassen liksom =)

    Gilla

Säg nåt!

